Contact: 0313 - 419 551

Laat de ICT maar aan ons over

Telefonie in de Cloud (VOIP)

Werkt u nog met dure ISDN lijnen en KPN abonnementen? Behoefte aan meer functionaliteit en flexibiliteit? Is uw telefooncentrale aan vervanging toe?  Dan wordt het tijd om eens te denken aan onze Telefonie in de Cloud oplossing.

Met Telefonie in de Cloud beschikt u altijd en overal over een geavanceerde VOIP telefooncentrale. De centrale, gebaseerd op Voice over IP software van Xelion, wordt aangeboden vanaf het datacenter. Natuurlijk ook weer voor een vast bedrag per maand, dus geen investeringen. Per gebruiker of per toestel, u bepaalt zelf hoeveel licenties u afneemt. Elke maand weer te wijzigen. Dus ook als u tijdelijk meer capaciteit nodig heeft, draaien we "de kraan" open. Een onbeperkt aantal telefoonlijnen is beschikbaar, dit in tegenstelling tot ISDN.

Telefonie in de Cloud biedt zeer veel functionaliteiten. Zoals bellen via de pc (softphone), automatisch gesprekken opnemen of koppeling met uw applicatie. Bekijk het volledige overzicht van functionaliteiten.

Wat kost het?

Telefonie in de Cloud kost € 9,00 per maand, per licentie. Daarnaast heeft u eenmalige inrichtingskosten, kosten voor het aantal actieve telefoonnummers en de gesprekskosten. Uiteraard heeft u een goede internetverbinding nodig, bij voorkeur een tweede aparte lijn voor de data en als backup voor telefonie. In de meeste gevallen zullen uw totale maandelijkse kosten lager uitvallen.

 

Referentie Coming International

Thumbs_up.jpg

 “Met Telefonie in de Cloud zijn we verlost van de beperkingen van KPN en onze oude centrale. We zijn flexibeler en krijgen veel meer mogelijkheden. Tweeweg IT heeft alles voor ons goed voorbereid, zodat we zonder onderbreking zijn overgegaan.” 

Boris Jansen, Coming International

Contact:
Tweeweg IT B.V.
Industrielaan 16B
6951 KG Dieren 

Tel. Algemeen: 0313 - 419 551
Tel. Helpdesk:  0313 - 450 780
info@tweewegit.nl
helpdesk@tweewegit.nl