Altijd bereikbaar op 088 – 180 88 99

of mail naar support@tweewegit.nl. Onze kantoortijden zijn van 08.00 uur tot 17.30 uur, buiten deze tijden gelden onze “buiten-kantoortijd” voorwaarden. Bellen en mailen kan altijd, 7 dagen per week!

Wij waken 24×7 over jouw IT.

Ons support team werkt proactief en preventief om te voorkomen dat er storingen optreden. We staan klaar voor je als er toch nog wat mis gaat en doen er alles aan je zo snel en adequaat mogelijk te helpen. Aangevuld met ons geautomatiseerde beheer platform waken wij zo 24 uur per dag over je IT systemen.

Managed Services

Managed Services zijn altijd voorzien van beheer, support en/of onderhoud. Onze support en helpdesk ondersteuning is beschikbaar voor al onze Cloud diensten en Managed Services.

Ben je nog geen klant van ons?

Dan heb je zeker nog niet ervaren hoe fijn het werken is met onze support collega’s! Wellicht tijd om met ons van gedachten te wisselen hoe wij je proactief verder kunnen helpen. Geen zin in overeenkomsten maar incidenteel een specialist nodig? Informeer naar onze support of consultancy mogelijkheden, wij kunnen je vast verder helpen!