Altijd bereikbaar op via support@tweewegit.nl

Bellen mag natuurlijk ook via 088-1808899. Van 08.00 uur tot 17.00 uur zijn wij op kantoor aanwezig. Buiten deze tijden gelden onze ‘buiten-kantoortijd’ voorwaarden. Bellen en mailen kan altijd, 7 dagen per week!

Een aantal wijzigingen, kun je zelf doorvoeren. Kijk voor de handleiding op www.tweewegit.nl/support/howto

Wij waken 24×7 over jouw IT.

Ons supportteam werkt proactief en preventief om te voorkomen dat er storingen optreden. Gaat er toch wat mis? Dan doen we er alles aan om je zo snel en adequaat mogelijk te helpen. Aangevuld met ons geautomatiseerde beheerplatform waken wij zo 24 uur per dag over jouw IT systemen.

Managed Services

Managed Services zijn altijd voorzien van beheer, support en/of onderhoud. Onze support en helpdesk ondersteuning is beschikbaar voor al onze Cloud diensten en Managed Services.

Ben je nog geen klant van ons?

Dan is het hoog tijd om eens met ons van gedachten te wisselen hoe wij je proactief verder kunnen helpen. Geen zin in overeenkomsten maar incidenteel een specialist nodig? Informeer naar onze support of consultancy mogelijkheden. Wij kunnen je vast verder helpen!