Hey enthousiasteling,

een veelzijdige en verantwoordelijke baan als

Sales & Backoffice medewerker iets voor jou (+/- 32 u p/w)?

Hou jij van een flexibele, creatieve en afwisselende job bij jou in de buurt?

Onze Sales & Backoffice collega’s zorgen elke dag voor de aanvragen en afhandeling van orders, bestellingen, contractwijzigingen, aanpassingen en allerlei contacten met onze klanten en leveranciers. Geen dag is hetzelfde, de werkzaamheden zijn divers. Hier moet je dus van houden!

Je bent op zoek naar deze vrijheid en verantwoordelijkheden, maar bovenal, je vindt het leuk om met fijne collega’s samen te werken en iets toe te voegen om ons bedrijf verder te helpen.

Kortom, je houdt van een creatieve en veelzijdige uitdaging en bent praktisch en flexibel ingesteld.

De functie is in principe ingeschaald voor 32 uur per week, maar het aantal uren en de indeling hiervan zijn zeker bespreekbaar.

 

De belangrijkste taken die bij deze leuke baan horen:

* Verkoop ondersteuning voor de Sales Consultant

* Klantcontacten over aanvragen, leveringen, wijzigingen

* Inkopen van producten bij leveranciers via webportals

* Contractwijzigingen van onze klanten

* Ordermanagement van lopende orders

* Telefonisch aanspreekpunt

* Webshop beheer van onze webshops

* Leverancierscontacten

* Diverse Backoffice ondersteuning voor de Manager Operations

 

Iets voor jou?

 

Wie zoeken we? Nou, iemand met:

– Een enthousiaste, positieve en energieke instelling

– Competenties die passen bij de beschreven taken

– Een MBO4 of HBO afgeronde opleiding, bijvoorbeeld commercieel/administratieve richting

– Uitstekende communicatieve vaardigheden en niet bang om te bellen

– In staat om zelfstandig en verantwoordelijk binnen een team te werken

– Goede kennis van Microsoft Office en zeer ICT vaardig

– Kennis van of affiniteit met onze oplossingen

– Ervaring, maar niet noodzakelijk.

Wij bieden je veel leuke voorwaarden en een Mini Cabrio (?) !

Een leuke en écht uitdagende werkomgeving met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, training, studie en innovatie. Je bepaalt zelf wat je grenzen zijn, wij helpen je daarbij.

Wij beschikken over professionele software systemen waar je mee kunt werken en bieden tevens voldoende ruimte om dit aan te leren.

Daarnaast belonen we natuurlijk marktconform en mag je altijd gebruik maken van het dartboard en voetbalspel 🙂

En helemaal leuk! We hebben een Mini Cabrio die je af en toe mee mag nemen om even lekker uit te waaien op een mooie zomerdag! Zomaar, omdat het kan!

 

Bedrijfsprofiel

Tweeweg IT is een flexibel, uitdagend, tikkeltje eigenwijs, innovatief en professioneel IT bedrijf, opgericht in 2002. Gevestigd in Duiven (vlakbij Arnhem), waar ons kantoor een prachtige en prettige open werkomgeving biedt. Onze cultuur is flexibel, open en innovatief. We sturen op resultaat, vrijheden en verantwoordelijkheden.

Onze kernwaarden zijn: klantgericht, professioneel, samenwerken, flexibel, passie.

We hebben een missie en die luidt: “Elke organisatie groeit met onze IT oplossingen”. Want samen creëren we veilige en toekomstgerichte IT oplossingen die organisaties verder helpen ontwikkelen.

Onze klanten zijn trouwens leuke organisaties (met name) in de regio, met tussen de 10 en 500 werkplekken.

We werken al jaren (sinds 2007!) met ons eigen Private Cloud Platform, Microsoft 365 en bieden diverse Security, Managed Services en Data Management oplossingen. Continu zijn onze oplossingen in beweging en blijven wij ons ontwikkelen op Cloud platformen en infrastructuren. Wij zijn partner van o.a. Microsoft, Veeam, HPE, VMWare, Citrix, Ivanti, Sophos en Sonicwall. En we werken met diverse strategische partijen samen, zoals op het gebied van Security diensten.

Wij zijn overigens ISO27001 gecertificeerd en gebruiken diverse professionele beheertools en programma’s om onze kwaliteit en veiligheid te kunnen bieden én borgen.

Hoe nu verder?

Ben je geïnteresseerd of wil je meer weten? Bel dan even met Celica (HR) op 088-180 88 00 of stuur een mail naar contact@tweewegit.nl t.a.v. Tom Buijs.